3 November 2014

Świąteczne świeczniki zapachowe

Kochani
Zapraszam Was do wspólnej zabawy na blogu sklepu-ewa.pl.
Dziś ruszyło nowe wyzwanie.
Chcemy Was zachecić do zrobienia ozdób światecznych

Ja stworzyłam zapachowe świeczniki.
Słoiczki wypełniłam kawą, włozyłam do nich świeczki o zapachu wanilii.
Ozdobiłam je jutą, sznurkiem, koronkami, cynamonem i anyżem.

Pod wpływem ciepła świeczki niesamowicie pachną.



Nic tak nie zabija czasu jak książka.
Cesare Pavese

życzę Wam miłego tygodnia :)
PODPIS

3 comments:

  1. Świetne są te świeczuszki, ciekawa jestem tego zapachu :-D
    Ja też przerabiałam słoiczki, ale bez zapachowych dodatków - muszę koniecznie spróbować!

    ReplyDelete
  2. Genialny pomysł na świąteczne ozdoby! No i perfekcyjne wykonanie, tyle pięknych dodatków, zarówno scrapowych jak i naturalnych :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)