29 October 2014

Cudowne wieści i duuużo świątecznych zaległości

Kochani
Wczoraj właścicielka 

RIDDERSHOLM DESIGN


oficjalnie ogłosiła, że dołączyłam do jej zespołu projektantów.

Ogromnie się cieszę, ponieważ papiery są doskonałe, kolekcje bardzo dopracowane - spójne, i świetne jakościowo.
Jestem szczęśliwa.


Jakoś tak się złożyło, że ostatnio na FB pojawiają się moje prace na bieżąco i systematycznie, a na blogu wstawiam je husrtowo i rzadziej.

Dlatego jeśli macie ochotę być na bieżąco - to ZAPRASZAM na moj Teodorowy FB ;)
Jeśli polubicie stronę na fb - będziecie szybciej wiedzieć - co aktualnie robię i pokazuję :)


A teraz chciałabym Wam jeszcze pokazać kilka zaległych prac :)















Człowiek może znieść bardzo dużo, lecz popełnia błąd sądząc, że potrafi znieść wszystko.

Miłego dnia dla Was :)


PODPIS

1 comment:

  1. Piękne prace jak zawsze:) w dobie szybkiego kontaktu to zrozumiałe że czasami Facebook to podstawa....sama wiem jak kiedyś o coś Cię poprosiłam .....szybkość kontaktu wygrywa więc to zrozumiałe, pozdrawiam

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)