10 September 2014

Kopertówki ślubne

Mam dziś dla Was dwie kopertówki ślubne - które zrobiłam jako inspiracja na blogu sklepu-ewa.pl

Bardzo lubię robić kopertówki ;) uważam że to doskonały pomysł na wręczenie prezentu finansowego :) 

W jednej z nich zrobiłam ręcznie kwiatki, używając papieru canson, wykrojnika rosy creations i stempla z Agaterii - jako środka kwiatuszków.

Papier to Galeria Papieru.












"Zwykle próbujemy dostrzec to, czego nie ma, a jesteśmy ślepi na wielkie lekcje, jakie życie inscenizuje przed naszymi oczami."

PODPIS

2 comments:

  1. Cudeńka! <3
    Nie wiedzieć czemu ale obawiam się wkomponowywać wstążki w swoje prace... A czasem czegoś mi brak i wtedy na myśl przychodzi wstążka.
    U Ciebie tak to ładnie wygląda, a ja boję się, że zniweczę efekt bo nie dam rady ładnie jej zawiązać...
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    ReplyDelete
  2. prześliczne są Twoje prace :) a te kopertówki to po prostu cudo! :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)