9 March 2014

Stoidełko zrobione ze starej książki

Dzięki scrap butikowi i kursowi online , który prowadziła ostatnio owca - zrobiłam swoją zmaltretowaną książę;)
niecierpliwie czekam na kolejne kursy :)



Użyłam różyczek na taśmie, których aktualnie nie ma na półkach, ale są cudowne.
Klej,  ulubione przeze mnie media 13arts, np TO, TO, i między innymi miętowa mgiełkagesso, czarną mgiełką zrobiłam kleksy, kilka drobnych różyczek,

Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia, ponieważ daremnie czekają na duże.
Pearl Buch
PODPIS

8 comments:

  1. Wspaniale dzielo, ja sie spoznilam :( i udalo mi sie obejrzec nowosci ;) mam nadzieje, ze nast razem mi sie uda. Piekne !

    ReplyDelete
  2. Brawo!
    Zmaltretowałaś? :) ..ty tchnęłaś w nią nowe, piękne życie :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)