17 June 2013

Dwie męskie kartki i jedno LO

Witajcie w poniedziałkowy poranek.
Wczoraj na blogu Galerii Rae  ruszyło nowe wyzwanie

Ja zrobiłam dwie prace na to wyzwanie
Kartkę dla mojego taty:


Kartkę zgłaszam na wyzwanie paski i kropki





oraz LO ze zdjęciem z moją ukochaną babcią
z okazji jej 80 urodzin zrobiłam jej niespodziankę i przyleciałam do niej na kilka dni.
Jej radość była ogromna.



Kartkę poniższą zrobiłam na dzień ojca
dla pewnego fana Depeche Mode.
Kto zna okładkę ich najnowszego albumu - będzie wiedział o co chodzi.



Szczęście jest stanem ducha, a więc nie może być trwałe.
Wolter

Miłego dnia
Teo

5 comments:

  1. Piękne prace. A LO wzruszające...:-)

    ReplyDelete
  2. Obłędne! Genialne prace...

    ReplyDelete
  3. Pomysły na kartkach są genialne, zwłaszcza maszyna do pisania i depeszowy napis. Podziwiam talent!

    ReplyDelete
  4. Wszystkie kartki są piękne. Z pewnością obdarowani uśmiechną się... :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)