25 October 2012

Łapiemy licznik :):) K O N K U R S

Postanowiłam zrobić szybki konkurs na złapanie odpowiedniej liczby na moim liczniku odwiedzin ;) 

Osoba której uda się złapać licznik na wskaźniku 0044444 - zrobi mi PRINT SCREENA i prześle na maila - otrzyma ode mnie niespodziankę :):)

Mój email
itonek@gmail.com

:)


DOPISEK przy edycji ;)

1. Dostałam informacje że nie wszyscy widzą licznik ....nie mam pojęcia od czego to zależy ....jednak większość widzi :)

2. Wiem już że mogą zdarzyć się przypadki że kilku osobom ukaże się ta sama liczba na liczniku - ustalam zatem - że jeśli będzie miało to miejsce -TYLKO  pierwsze 2 osoby które podeślą maila - otrzymają wybrane przeze mnie niespodzianki :)





POWODZENIA :):)

5 comments:

  1. Mi się ten licznik nie wyświetla, ani w miejscu pokazanym na screenie ani nigdzie indziej... a szkoda. :(

    ReplyDelete
  2. Witaj

    kurde szkoda
    nie wiem od czego to zależy
    może od przeglądarki
    posprawdzałam na kompach w domu ...i mąż sprawdził u siebie w firmie i się licznik otwiera i jest widoczny


    posprawdzam jeszcze



    czy komuś z was jeszcze się nie wyświetla licznik?

    ReplyDelete
  3. Teo ja też nie widzę licznika :)

    ReplyDelete
  4. jejku nie wiem od czego to zależy!!
    czy ktoś z was wie od czego może zależeć to że jedni z was widzą a inni nie :(

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)