28 November 2011

Christmas tree / choinka:)

Zrobiłam choinkę z sizalu i koralików :)

Ponieważ moja siostra już ją otrzymała - jako drobny gift który mój mąż dostarczył jej osobiście kiedy był w Polsce w miniony weekend - mogę choinkę pokazać i zgłosić ja na wyzwanie Christmas tree Challenge na stronie our creative corner




Jutro, Panie Boże, jest Boże Narodzenie. Nigdy nie kojarzyłem, że to są Twoje urodziny. (...) Teraz, kiedy już jesteśmy kumplami, co chcesz dostać ode mnie na urodziny?Éric-Emmanuel Schmitt
Oskar i pani Róża


Bardzo miłego dnia 

i dziękuję  Wam za wszystkie odwiedziny a jeszcze bardziej za każde pozostawione tu słowo :)


Buziol
Teo

10 comments:

  1. piękna!!! dzięki za przypomnienie tego świetnego cytatu :)

    ReplyDelete
  2. Choinka super, tez bralam sie za tak tylko niestety sizalu zbraklo, a dostac ciezko bylo :)

    ReplyDelete
  3. Beautiful! Thanks for joining us at Our Creative Corner this week.

    ReplyDelete
  4. Ależ tu barwnie i różnorodnie u Ciebie! I choinka i aniołki śliczne! :)A ja zamówiłam już pierwszy zestaw markerów copiców i też będę się uczyć je używać;)

    ReplyDelete
  5. świetna :) zgapiam pomysł :)

    ReplyDelete
  6. Great project! Love it! Thanks for sharing your talent with us this week at Our Creative Corner!

    ReplyDelete
  7. What a fun tree! Beautiful choice of colors you used! Thanks so much for joining us this week at Our Creative Corner! :)

    ReplyDelete
  8. Your tree is just stunning. What a gorgeous Christmas decoration for the home! Love the color and the blue ornments. So happy to have you joining in the fun with us this week at Our Creative Corner.

    ReplyDelete
  9. This is so creative and beautiful! Thanks for playing along this week at Our Creative Corner!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)