2 January 2011

Konkurs urodzinowy ILS - cardlift!

Z okazji 2 urodzin I lowe SCRAP - zespół zorganizował konkurs w którym można wygrać aż 2,5 kg papierów :)
marzenie....marzenie .....marzenie ;):)

Zadaniem było zliftowanie kartki Enczy 
oooo tej cudniastej :)



A moja kartka wygląda o tak :) 
Niestety dzień u nas tak pochmurny i jest tak ciemno że się w miarę porządnych zdjęć nie da zrobić...





To że nic nie pisze - nie oznacza że tu nie bywam :)
bywam ....wchodzę na blogi ....cieszę oczy nowościami które pojawiają się u was .....szukam natchnienia ...
i pracuję
za tydzień Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy    w Dublinie również grają :) bawią się i zbierają kasiorę ....moja druga połowa aktywnie bierze udział w organizowaniu imprezy ....a ja mam za zadanie zrobić jak najwięcej kartek - aniołów i wszystkiego co tam chcę HANDMADE ....więc robię ...kleję .....


To może APEL :)


Ludziska z Dublin i z Irlandii w ogóle
jeśli macie ochotę oddać swoje wytworki na ten szczytny cel - to piszcie:) 
wszystko mile widziane
kartki
albumy
biżuteria
torebki
i wszelkie inne craftowe różności :)




A w nowym 2011 roku - dla wszystkich - wszystkiego naj naj najlepszego ....zdrowia i szczęścia wszechogarniającego :)

Buziole

1 comment:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)