24 March 2010

Wianki szmaciane :)



Zrobiłam wczoraj trzy wianki według kursu kasiorkowego w House od Art. Jeden dla nas ...i dwa dla koleżanek :) Jeden już trafił do Moni :) Robienie tych wianków było super sprawą. A najciekawsze było zbieranie materiałów :) Tak dziwne szmatki potargałam i kupiłam specjalnie w tym celu w lumpeksie ....że czasami aż dziw .







Znalezione w sieci:

Moje szczęście - to każdy poranek.
A wiosną z mleczu upleciony wianek.
W dzień każdy promień słońca i chmury.
I nawet chłodny wieczór ponury.
To księżyc blady i gwiazd tysiące...
I TY - małe światełko - jak małe słońce...
alinka241x ©



Ciepło pozdrawiam

5 comments:

  1. Wianki sa cudne, my dziś z dziewczynami dokańczałyśmy nasz dla dziadków :)

    ReplyDelete
  2. Teo !!!
    Wianki są cudne, przepiękne kolorystycznie i maja piękne serducha ;) Ja o swoich wciąż myślę, chciałabym się w końcu do nich przymierzyć ... i oby mi wyszły choć w połowie tak wspaniałe jak Tobie !!!
    Pozdrawiam
    Madi

    ReplyDelete
  3. Świetne! Ostatni pastelowy najświetny :)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajnie Ci to wyszło ! :)

    ReplyDelete
  5. Piękne kolory i super klimat! :) Chyba też się skuszę i coś takiego machnę...

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)