27 January 2010

Wyróżnienie w Art-Piaskownicy :)

Podczas świąt zrobiłam wiele zdjęć niesamowitym widokom jakie były na zielonej wyspie.
Szron i śnieg, które pokryły Irlandię powodowały wszędobylskie westchnienia zachwytu.
I kiedy Art- Piaskownica ogłosiła zabawę "Zima w skali makro" - po prostu wysłałam fotkę pajęczyn które oszronione wisiały w ogródku przyjaciół :)

A tu dziś niespodzianka - moje zdjęcie dostało wyróżnienie :)
Ależ mi miło.
Miły początek dnia i poprawienie humoru - kiedy w domu ma się szpital z chorującymi dzieciakami.

Dziękuję bardzo :)

Poniżej zdjęcie które brało udział w zabawie...oraz kilka innych zdjęć z tamtego dnia- czyli zimy w skali makro :)





Myśl przewodnia na dziś

Co jest najśmieszniejsze w ludziach:
Zawsze myślą na odwrót: spieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem. Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości ani przyszłości. Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.Paulo Coelho



Serdecznie pozdrawiam z placu boju z rotawirusem ....
Teo

1 comment:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)