9 January 2010

* * * babuni i dziadziusiowi ....* * *

Pierwsze w tym roku kartki z okazji święta babć i dziadków :)
Robione wczoraj na zamówienie ...szybciutko muszą polecieć do PL ...bo święto wszystkich babć i dziadków w Polsce już za 12 dni :)

Wykorzystałam jeden ze stampelków z POLPOMPu :)
Bardzo go lubię....i myślę że dla dziadków moich dzieciaków też zrobię kartki z tą pieczątką.






Nie wiem, kim był mój dziadek; bardziej interesuje mnie kim będzie mój wnuk. Abraham Lincoln


Buziole dla wszystkich odwiedzających


i życzę Wam cudnych imprez z okazji WOŚP
:)



My też bawimy się w Dublinie .....
Moi 2 mężczyźni będą kwestować od rana.....w Dublinie zasypanym śniegiem, tak bardzo, że najstarsi Irlandczycy nie pamiętają takiej zimy.
Mam nadzieję że czeka mnie i was cudowna niedziela ....

3 comments:

  1. Teo nas zasypało... :) ale jest bajkowo.Karki ładne zwłaszcza ta dla dziadka :)
    Pozdrawiam !! :)

    ReplyDelete
  2. Fajne kartki:-) A my dzisiaj swiętujemy urodziny Kajetana:-) A gramy na aukcjach i oczywiście pieniążki w skarbonkach wośp juz wyladowały:-)Pozdrawiam i zyczę udanego grania:-)

    ReplyDelete
  3. dziaziusiowa kartka jest świetna!!!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)