16 November 2009

Dla dziewczynek ...

Jedna dziewczynka - lat kilka - została siostrą małej dziewczynki - wielkość około 55 cm ;)
I żeby i mała i duża nie czuły się pominięte i żeby wyróżnić każdą z nich - dostaną może takie kartki od pewnej swojej cioci :)


Kiedy zobaczyłam u Marszy lizaka na kartce - to czułam że wykorzystam ten pomysł do kartki dla Sol ;) nawet to Marszy napisałam wtedy :) Najlepszy byłby lizak w takim stylu jak użyła go autorka mojego natchnienia - jednak w Irlandii takich nie znalazłam - więc jest jaki jest ;)




Achilles miał tylko piętę Achillesa. Ja mam całe ciało Achillesa.
Woody Allen

Miłego dnia
Teo

2 comments:

  1. Bardzo fajne kartki. Ogromnie też mnie cieszy że mój pomysł się podobał i go ktoś wykorzystał.
    Osobiście jak te Lizaki zobaczyłam w kiosku z gazetami już wiedziałam na co mi one;)
    Pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  2. Dziękuję Marsza.
    Ja teraz czekam na przylot siostrę i ma mi przywieź troche tych płaskich pl lizaków :) żeby sobie czekały na wykorzystanie w jakiś "dzieciowych" kartkach w przyszłości :)
    dziś bedę za to wykorzystywała lizaki-laski w kartkach świątecznych.
    takie ot ostatnio słodkości robię ;) hahaha

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)